Vem är måtta? Och varför skulle jag vilja dricka med honom?

Att försvinna från verkligheten är det enda jag velat och jag har provat många saker.
Det jag alltid kommer tillbaka till är ju ändå Alkoholen.
Varje helg är jag full, Fredag-Söndag oftast blir det att dricka på veckodagarna också ca 2-3 gånger.
I Somras var jag nog full nästan varje dag och jobbade väldigt mycket också.
Hur det gick ihop vet jag inte för jag var aldrig full på jobbet så att säga.
Finns heller inget stopp när det väl är alkohol i bilden, har aldrig bara druckit EN öl.
Jag anser alkoholen vara min bästa vän, för den sviker en aldrig och finns alltid där när jag behöver det.
Jag vet att alkoholen aldrig kommer bli lösningen, men för tillfället är det den Lättaste för mig.

Då är vi tillbaka till spegeln igen och tittar lite djupare,
Jag är en tjej på 19år som är sexberoende och har alkoholproblem.


Underskrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0