Vem är jag då?

Jag är från en lite större stad, Gävle.
Men har nu flyttat till ett litet ställe utanför för att göra ett försök att få ordning på mitt liv.
Jag är 19år och blir 20 i Sommar. Granskar man mig noga så ser man att jag har det ena beroendet efter det andra.
19år och nymfoman, 19år med alkoholproblem. 19år med ett krossat hjärta som inte går att göra något åt.

Att bli av med oskulden

När jag var 13år var jag ute och festade med några kompisar,
jag och en tjej kompis drog iväg och mötte två killar 25 och 28år var dom.
Dom ville vi skulle följa med dom hem till dom (bröder som bodde grannar)
Så vi gick dit men den ena 25åringen ville att min 15åriga kompis skulle följa med honom till hans lägenhet
och jag med den äldsta brorsan.
Man vågar inte säga så mycket och alkoholpåverkad.
Han kysste mig och försökte hela tiden få av mig kläderna medans vi satt på hans säng.
Jag sa till honom att jag var oskuld och ville inte ha sex med honom.
Han blev sur för han hade ju bjudit på öl och det var ju därför vi följde med dom ansåg han.
Den natten förlorade jag oskulden, fastbunden och slagen.
Den natten förlorade jag tron på att sex var något man skulle ha med den man älskade,
för att uppleva något fint och intimt.
Den natten glömmer jag aldrig.
Efter att ha blivit våldtagen, fick jag en ny syn på livet och förlorade tron på att människan är god.

Underskrift.

Kommentarer
Postat av: CyberTiNi

död åt dessa svin! Jag vet vad du går igenom och förr eller senare kommer du få ordning på allt ♥

2010-03-21 @ 23:48:50
URL: http://cybertini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0