Titta dig i spegeln, ser du ditt verkliga jag då?

Det var många år jag tittade på mig i spegeln och aldrig insåg mitt verkliga jag.
När jag stod där och insåg hur mycket jag hade gått upp i vikt var en av få gånger jag sett vem jag höll på att bli
och vem jag inte ville bli. När jag väl insett att jag faktiskt gått ner i vikt, ville jag umgås med vänner och festa igen.
varje gång jag festade sökte jag även bekräftelse från killarna, Men nu njöt jag även av sexet jag hade det var för min skull jag hade sex nu.

Sex är något jag måste få varje dag nu också, och gärna flera gånger om dagen, annars onanerar jag kanske 5-6 gånger om dagen. En kille, som nu lärt sig hur jag vill ha det och lärt sig att jag vill ha väldigt mycket sex, han fick lov att använda tigerbalsam på benen och låren han hade skavsår och träningsvärk efter varje gång han varit hem till mig nu har vi inte det problemet längre, för han orkade inte ha så mycket sex haha,jag skrattar men innerst inne vet jag hur sjukt beteende det är. men jag kan ärligt talat erkänna för er att när jag tittar i spegeln idag och tar bort mitt falska leende och ser djupt in så ser jag vem jag är, Jag är en tjej som är sexberoende.




Underskrift.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad exakt tänker du på då? Vad borde jag hoppa över?:)

2010-03-22 @ 21:58:31
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får en skön tisdag då =)

2010-03-23 @ 00:11:49
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0