Man kan ju inte sluta fundera på hur livet skulle sett ut om det inte hänt.

Efter den kvällen förändrades som sagt min värld, min syn på livet, människor och meningen med allt.
Det blev alkohol fredag och lördag varje helg i ett års tid och under det året lät jag killar sätta på mig hur dom ville ungefär, hade iaf sex med 10 killar när jag gick i sjuan,
jag såg ju inget speciellt med sex, jag njöt aldrig av det och fick dom det inte så trodde jag att dom skulle ändå lyckas få ner mig till slut, med eller utan våld.
I åttan skärpte jag mig ganska mycket gällande sexet, men började skolka eller komma full till skolan,
eller hög, hamnade i alldeles fel umgänge, eller jag tror nog jag själv sökte mig till dom.
började röka hasch varje dag istället för att ha sex, men tröttnade på det så jag gjorde båda till slut.
då var jag 1,69 cm och vägde 40 kg. Jag måste ha sett riktigt äcklig ut faktiskt.
Jag tog mig ur det iaf det som är huvudsaken, Men nu ska jag berätta att under mina tre år i högstadiet hade jag sex med cirka 54 personer. för att vara då och åldern tycker jag att det är väldigt många.
Om jag inte hade blivit våldtagen den kvällen, hur hade mitt liv sett ut idag egentligen? Eller hur hade min tid på högstadiet sett ut?


Underskrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0