Jag fann mitt hjärta, eller var det bara säkerheten?

Som 15 åring träffade jag Jonas, Han var 2år äldre och han sa att han älskade mig.
jag trodde jag funnit min andra halva, men det var nog bara säkerheten att få höra dom orden.
Han krossade mitt hjärta i tusen små bitar, Vi bodde tillsammans och var tillsammans nästan tre år han hade till och med friat, samma månad som han friade skaffade han en till flickvän.
och jag skaffade mig 56kg fett under sista året tillsammans med honom.
Vi gick skiljda vägar året jag fyllt 18, inte för att han hade en till flickvän, utan för att jag var deprimerad och alltid grinig så han orkade inte mer, dagen efter ringde han och berättade om flickvännen, detta är nästan exakt hans ord:
Underskrift, har du sett dig själv i spegeln på länge, hur ska någon kunna älska dig när du ser ut som du gör, tror du jag bara tappat sexlusten nej jag knullar min flickvän därför jag inte vill ligga med dig ditt fetto.

Den kvällen stod jag framför spegeln med 56kg för mycket fett, för sista gången, jag gick ner 45 kg visst är jag väl inte pinnsmal,size zero, men jag är kramgo snygg och trivs i min kropp i alla fall.
Efter Jonas ord fick jag ju lov att börja söka bekräftelse att nu har jag gått ner och är snygg igen, och det är visst någon som kommer kunna älska mig och ha sex med mig, även fast JAG inte kommer älska tillbaka.
15 personer låg jag med den sommaren. Alkoholen och sex blev mina bästa vänner, ännu en gång.


Underskrift.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan :)



Jag har köpt tröjan på Gina Tricot, såg att dem reade ut dem här i veckan , så har du tur kanske du hittar en för 49:- tror jag det var ;)



Själv köpte jag den för 249:- Typiskt! :)



Sköt om dig



2010-03-22 @ 02:43:46
URL: http://emmaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0