Bad girl

Jag har sårat så många i mina dagar, är en så ärlig människa så det är sjukt.
jag kan inte säga annat än sanningen ifall jag tycker saker är fula eller ja vad som helst.
Fast sen har det ju fått konsekvenser också, ett par smällar två brutna revben, knäckt näsa och ett antal blåmärken.
Men jag tål stryk och har dom gett första slaget ger jag igen I'm a very very Bad girl ;D

Livet är en enda stor gåta ibland så tänker jag att det bästa kommer sist, döden.
Men det är inte någon lösning det heller.
jag flyttade från Gävle till ett litet ställe några mil utanför, för att komma bort från det dåliga umgänget
droger och alkohol. Vem lär man känna först och blir ens bästa kompis tror ni.
Den som har hand om den mesta försäljning av droger och alkohol här ute.
Amfetamin, startade som en party drog för mig, sen drog jag linor fast jag var nykter.
Meen har kommit ifrån det helt nu och varit ren i 1 ½ månad iaf :D Från amfetamin.
Alkoholen kommer nog däremot ta ett tag.

Underskrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0